Vés al contingut

? L’Ajuntament de les Borges s’adhereix al Dia Internacional de la Celiaquia

✅ L’Ajuntament de les Borges del Camp s’adhereix a la commemoració aquest divendres, 16 de maig, del Dia Internacional de la Celiaquia després de la petició que li ha fet arribar l'Associació Celíacs de Catalunya. 

? Aquesta entitat treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb celiaquia i per sensibilitzar la societat sobre aquesta condició que afecta milers de ciutadans al nostre territori.

?La celiaquia és una malaltia crònica que afecta aproximadament l'1% de la població, tot i que es calcula que el 80% dels casos continuen sense diagnosticar. 

?Això significa que milers de persones conviuen amb aquesta condició sense saber-ho, amb el risc que això comporta per a la seva salut. L'únic tractament disponible és una dieta estricta sense gluten de per vida, fet que suposa un gran repte en el dia a dia, especialment a l'hora de menjar fora de casa o accedir a productes sense gluten.

Comparteix