És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l’ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d’aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d’aplicació.
La descripció aportada de l’activitat a desenvolupar ha d’esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.
- Organisme competent / Responsable:
- Ajuntament
- Àrea que tramita:
- Àrea municipal de gestió de les activitats i llicències.
- Classificació temàtica:
- Activitats
- Qui el pot demanar:
- La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
- Quan es pot sol·licitar:
- Durant tot l'any
- Termini de la sol·licitud:
- Prèviament a l’inici de l’activitat.
- Documentació necessària:
-
- Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.
- Dades més significatives que defineixin l’activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment. Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l’activitat.
- Termini de resolució:
- No hi ha resolució. Es procedirà a la resposta en el termini màxima d’un mes.
- Silenci administratiu:
- No opera
- Vies de reclamació:
- Les ordinàries del procediment administratiu.